Методичні
рекомендації щодо реалізації V –
підсумкового - етапу
науково-методичної проблеми «Освітні стратегії
соціалізації особистості громадянського суспільства» у 2019-2020 навчальному році
Учителям української мови і літератури:
- домагатися особистісного
професійного зростання, саморозвитку та підвищення власної фахової
компетентності;
- створювати сприятливі умови для
формування й розвитку інноваційних якостей особистості, активізувати
мотиваційно-пізнавальну діяльність учнів завдяки застосуванню групових,
діалогових, інтерактивних технологій;
-
впроваджувати технології продуктивного навчання з метою стимулювання
креативності учнів;
- оновлення методичної системи
вивчення української літератури та урізноманітнення форм навчання шляхом використання
сучасних інформаційних технологій;
-
активізувати роботу з творчо обдарованими школярами;
-
підвищувати виховний рівень сучасного уроку, його творчий потенціал;
- забезпечувати оптимальні можливості для розвитку
критичного мислення учнів, формувати соціальну компетентність, пробуджувати
через мистецтво слова національну свідомість;
- підготовка випускників 11-х класів до зовнішнього
тестування: використання для тематичного оцінювання різнорівневих завдань, які
містять у собі програмові вимоги з української мови 5-11 класів;
- виховувати у школярів повагу до духовних скарбів
українського народу, етнічну, соціальну, гендерну, релігійну, індивідуальну
толерантність, здатність формувати, формулювати й активно відстоювати власну
точку зору, свою систему життєвих цінностей і пріоритетів, зберігати й
примножувати кращі національні традиції;
- проводити
просвітницьку роботу щодо розвитку та функціонування державної мови.
Thanks for a marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you’re a great author. I will ensure that I bookmark your blog and will come back sometime soon. I want to encourage that you continue your great work, have a nice day 검증사이트
ВідповістиВидалити